Knips deg til 10 000 kroner

Har du lyst til å bli årets villmarksfotograf? Nå har du sjansen! I samarbeid med Japan Photo & Aclima lanserer vi en egen fotokonkurranse som skal gå helt frem til Camp Villmark 2018. Hver måned kårer vi en delvinner, og de tre beste bildene fra hver måned går videre til finalen. Årets villmarksfoto blir kåret av en egen jury under Camp Villmark på Lillestrøm den 6. til 8. april, og foruten heder og ære stikker vinneren av med 10 000 blanke kroner.

 

Her er konseptet:

  • Hver måned lanserer vi et nytt tema, som legger føringer for hva slags bilder vi ønsker oss.
  • Her er temaoversikten:
    • Oktober: Høst (innsendelsesfrist: 31. oktober)
    • November: Sammen på tur (innsendelsesfrist: 30. november)
    • Desember: Dyreliv (innsendelsesfrist: 31. desember)
    • Januar: Skog (innsendelsesfrist: 31. januar)
    • Februar: Vinter (innsendelsesfrist: 28. februar)
    • Mars: Vårtegn (innsendelsesfrist: 31. mars)
  • Vi kårer en vinner for hver måned som et Aclima-plagg til en verdi av inntil kr 1 000,-
  • De tre beste bildene fra hver måned går videre til finalen hvor en egen jury plukker ut årets villmarksfoto
  • Bildene vil bli stilt ut i en egen fotoutstilling under Camp Villmark

Regler:

  • Bildet skal være tatt i Norge
  • Alle kan delta, både profesjonelle og amatører
  • Hver deltaker kan sende inn maks 2 bilder pr måned
  • Bildet ditt sender du over her: https://camp.filemail.com/
    • Emne: Månedens tema
    • Melding: Navn på fotograf, samt når & hvor bildet er tatt
  • Du er selv ansvarlig for å få tillatelse til offentliggjøring av andre personer på bildet.
  • Camp Villmark forbeholder seg retten til å bruke vinnerbildene i forbindelse med markedsføring av messen
  • Bildene må være høyoppløselig
  • Du kan kun delta med bilder du selv har tatt
  • Format: JPG eller PNG

Juryen:

  • Per Anders Iversen, Camp Villmark
  • Jon Arve Moen, Japan Photo
  • Yngve Ask, Scanout
  • Ole Magnus Halvorsen, Aclima

Husk også å dele bildene dine på Instagram, med #campvillmark

Share this: